Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
| Autor: |
Šmerda, Petr
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18147
|
|
Datum:
|
2011-04-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18612
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet