Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Dohnálek, Jan
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:51:57Z
dc.date.available 2012-03-11T11:51:57Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18142
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávávajících marke-tingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. cs
dc.format 65 s. (83 296 znaků) cs
dc.format.extent 1900324 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing regionu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject mikroregion Nový Dvůr cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject současný stav cs
dc.subject marketing region en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing activities en
dc.subject microregion New Court en
dc.subject development en
dc.subject contenporary state en
dc.title Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr cs
dc.title.alternative An analysis of marketing activities in microregion Nový Dvůr en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The bachelor assignment deals with analysis of marketing activities in microregion New Court. The first issue of my bachelor assignment is oriented on development of marketing, regional marketing, classical marketing mix and extensive marketing mix. The second issue of my bachelor assignment is oriented on basic characteristic of microregion New Court and its analysis of marketing activities. The conclusion leading to the improvement of the existing marketing activities in microregion New Court. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22235
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
dohnálek_2011_bp.pdf 1.812Mb PDF View/Open
dohnálek_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
dohnálek_2011_op.pdf 71.92Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account