Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr |
Autor: |
Dohnálek, Jan
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. První část mé bakalářské práce je zaměřena na vývoj marketingu, marketing regionu, klasický marketingový mix a rozšířený marketingový mix. V druhé části jsem se zaměřil na základní charakteristiku mikroregionu Nový Dvůr a následně na jeho analýzu marketingo-vých aktivit. Na závěr jsou navrhnuty doporučení vedoucí k vylepšení stávávajících marke-tingových aktivit v mikroregionu Nový Dvůr. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18142
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22235
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet