Senior - zákazník budoucnosti?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senior - zákazník budoucnosti?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Schwachová, Vlasta
dc.date.accessioned 2012-03-11T09:24:43Z
dc.date.available 2012-03-11T09:24:43Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17918
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitele v segmentu budoucích a současných seniorů. Objasňuje nástroje marketingové komunikace, zabývá se osobností spotřebitele, segmentací trhu a procesem spotřebitelského chování. Dále se věnuje analýze cílové skupiny seniorů, stárnutí obyvatelstva a aplikaci kvantitativního šetření zaměřeného na nákupní chování. Závěrem jsou v práci uvedeny výstupy z šetření a doporučení pro marketingové pracovníky, jak pracovat se segmentem seniorů. cs
dc.format 71 s., 77 440 znaků cs
dc.format.extent 2721413 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject senior cs
dc.subject spotřebitelský výzkum cs
dc.subject consumer en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject segmentation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject senior en
dc.subject consumer research en
dc.title Senior - zákazník budoucnosti? cs
dc.title.alternative Senior - Future Customer? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the buying behaviour of consumers in the segment of the contemporary pensioners and future retired people. It explains the tools of marketing communication, it deals with the personalities of consumers, market segmentation process and consumer behaviour. Further it devoted to an analysis of the target group of seniors, aging and application of quantitative research focused on buying behaviour. At the conclusion there is a presentation of outputs of the investigations and recommendations for marketers how to work with the old people segment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18721
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
schwachová_2011_bp.pdf 2.595Mb PDF View/Open
schwachová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
schwachová_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account