Senior - zákazník budoucnosti?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Senior - zákazník budoucnosti? |
Autor: |
Schwachová, Vlasta
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování spotřebitele v segmentu budoucích a současných seniorů. Objasňuje nástroje marketingové komunikace, zabývá se osobností spotřebitele, segmentací trhu a procesem spotřebitelského chování. Dále se věnuje analýze cílové skupiny seniorů, stárnutí obyvatelstva a aplikaci kvantitativního šetření zaměřeného na nákupní chování. Závěrem jsou v práci uvedeny výstupy z šetření a doporučení pro marketingové pracovníky, jak pracovat se segmentem seniorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17918
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18721
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet