The Language of Airline Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Language of Airline Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechová, Hana
dc.contributor.author Kostrhunová, Gabriela
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:18:11Z
dc.date.available 2012-03-11T02:18:11Z
dc.date.issued 2011-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17808
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je prozkoumat jazyk reklam leteckých společností. Tato práce se zabývá popisem a funkcemi jazykových prostředků a charakteristikou jazyka, který je v reklamách leteckých společností užitý. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií jazyka reklamy a zaměřuje se na popis jazykových prostředků objevujících se v reklamě. Praktická část si dává za cíl analyzovat a popisovat reklamy daných leteckých společností. cs
dc.format 48 s. (64 754 z), 13 s. příloh cs
dc.format.extent 2085981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject letecké společnosti cs
dc.subject diskurs cs
dc.subject figury cs
dc.subject tropy cs
dc.subject vizuální strategie cs
dc.subject slovní hříčka cs
dc.subject Advertising en
dc.subject airline companies en
dc.subject discourse en
dc.subject schemes en
dc.subject tropes en
dc.subject visual strategies en
dc.subject signs en
dc.subject pun en
dc.title The Language of Airline Advertising cs
dc.title.alternative The Language of Airline Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to explore the language of advertising of airline companies. The thesis deals with the description and functions of language means and the characteristics of language used in advertisements of airline companies. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part deals with the theories behind advertising language and focuses on the descriptions of language means in advertising. The practical part focuses on the analysis and description of given airline advertisements. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19548
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade B
local.subject reklamní slogany cs
local.subject slovní spojení cs
local.subject letecká doprava cs
local.subject advertising slogans en
local.subject collocation en
local.subject air transportation en


Files in this item

Files Size Format View
kostrhunová_2011_bp.pdf 1.989Mb PDF View/Open
kostrhunová_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
kostrhunová_2011_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account