The Language of Airline Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Language of Airline Advertising |
Autor: |
Kostrhunová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Čechová, Hana
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat jazyk reklam leteckých společností. Tato práce se zabývá popisem a funkcemi jazykových prostředků a charakteristikou jazyka, který je v reklamách leteckých společností užitý. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií jazyka reklamy a zaměřuje se na popis jazykových prostředků objevujících se v reklamě. Praktická část si dává za cíl analyzovat a popisovat reklamy daných leteckých společností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17808
|
Datum:
|
2011-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
19548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet