The Language of Airline Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Language of Airline Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Language of Airline Advertising
Autor: Kostrhunová, Gabriela
Vedoucí: Čechová, Hana
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je prozkoumat jazyk reklam leteckých společností. Tato práce se zabývá popisem a funkcemi jazykových prostředků a charakteristikou jazyka, který je v reklamách leteckých společností užitý. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií jazyka reklamy a zaměřuje se na popis jazykových prostředků objevujících se v reklamě. Praktická část si dává za cíl analyzovat a popisovat reklamy daných leteckých společností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17808
Datum: 2011-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kostrhunová_2011_bp.pdf 1.989Mb PDF Zobrazit/otevřít
kostrhunová_2011_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kostrhunová_2011_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet