Marketingová komunikace Nadace O2

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Nadace O2

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Nadace O2
Author: Žabka, Martin
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje současné trendy a formy marketingové komunikace Nadace O2. Zpracovává také dostupné průzkumy vnímání Nadace O2, její reputace a dalšího směřování. Závěr práce obsahuje návrh doporučení pro úspěšnější koncept marketingové komunikace Nadace O2.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17752
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18732


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žabka_2011_bp.zip 2.706Mb Unknown View/Open
žabka_2011_vp.doc 100Kb Microsoft Word View/Open
žabka_2011_op.zip 73.33Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account