Marketingová komunikace Nadace O2

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace Nadace O2

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace Nadace O2
Autor: Žabka, Martin
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje současné trendy a formy marketingové komunikace Nadace O2. Zpracovává také dostupné průzkumy vnímání Nadace O2, její reputace a dalšího směřování. Závěr práce obsahuje návrh doporučení pro úspěšnější koncept marketingové komunikace Nadace O2.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17752
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18732


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žabka_2011_bp.zip 2.706Mb Neznámý Zobrazit/otevřít
žabka_2011_vp.doc 100Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žabka_2011_op.zip 73.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet