Marketingová komunikace Nadace O2
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Nadace O2 |
Autor: |
Žabka, Martin
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je popis a zhodnocení komunikační marketingové strategie pro neziskovou organizaci Nadace O2. Přestože Nadace O2 je firemní nadací společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., její právní status je nezisková organizace. Proto se bakalářská práce zabývá také neziskovým sektorem, jeho specifiky a hlavně specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Práce analyzuje současné trendy a formy marketingové komunikace Nadace O2. Zpracovává také dostupné průzkumy vnímání Nadace O2, její reputace a dalšího směřování. Závěr práce obsahuje návrh doporučení pro úspěšnější koncept marketingové komunikace Nadace O2. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17752
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18732
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet