Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Bršlíková, Simona
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:15:32Z
dc.date.available 2012-03-10T19:15:32Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17718
dc.description.abstract Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 3570876 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject služba cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject hotelový marketing cs
dc.subject service en
dc.subject marketing mix of service en
dc.subject hotel marketing en
dc.title Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix of services Hotel Lazne Zlin - Kostelec en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated My bachelor work is targered analysis of marketing mix of services of Hotel Lazne Koste-lec. The main aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate an existing marketing mix of services in the company. In the teoretical part knowledge I processed basic knowledge about marketing services and hotel marketing. Analytical part includes informations about Hotel Lazne Kostelec and analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on the evaluated data and knowledge I introduced proposals to improve tools of marketing mix of service. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22223
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bršlíková_2011_bp.pdfBlocked 3.405Mb PDF View/Open
bršlíková_2011_vp.pdf 72.24Kb PDF View/Open
bršlíková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account