Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bršlíková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:15:32Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:15:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17718
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. |
cs |
dc.format |
70 s. |
cs |
dc.format.extent |
3570876 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
hotelový marketing
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing mix of service
|
en |
dc.subject |
hotel marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing mix of services Hotel Lazne Zlin - Kostelec |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor work is targered analysis of marketing mix of services of Hotel Lazne Koste-lec. The main aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate an existing marketing mix of services in the company. In the teoretical part knowledge I processed basic knowledge about marketing services and hotel marketing. Analytical part includes informations about Hotel Lazne Kostelec and analysis of marketing tools of marketing mix of services. Based on the evaluated data and knowledge I introduced proposals to improve tools of marketing mix of service. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22223
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account