Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec |
Autor: |
Bršlíková, Simona
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17718
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
22223
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet