Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu služeb Hotelu Lázně Zlín - Kostelec
Autor: Bršlíková, Simona
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Moje bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v Hotelu Lázně Kostelec. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb ve firmě. V teoretické části jsem zpracovala základní poznatky z oblasti marketingu služeb a hotelového marketingu. Analytická část obsahuje informace o Hotelu Lázně Kostelec a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě vyhodnocených dat a poznatků jsem uvedla návrhy na zefektivnění nástrojů marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17718
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22223


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bršlíková_2011_bp.pdfZablokované 3.405Mb PDF
bršlíková_2011_vp.pdf 72.24Kb PDF Zobrazit/otevřít
bršlíková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet