Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Novák, Michal
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:01:18Z
dc.date.available 2012-03-10T19:01:18Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17690
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 1977467 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject vztah se zákazníky cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer relations en
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.title Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s. cs
dc.title.alternative Analysis and proposal a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis aims to propose a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers. The theoretical part is a survey of literary sources in the field of marketing research. The practical part is a short description and analysis of internal and external factors which influence the firm. The second half of the practical part will focus on the marketing survey of Maximus company's customers. At the conclusion will be processed by the financial burden of the proposed solutions, and potential risks. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22301
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
novák_2011_bp.pdf 1.885Mb PDF View/Open
novák_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
novák_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account