Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Novák, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T19:01:18Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T19:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17690
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
1977467 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
vztah se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer relations
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis and proposal a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aims to propose a more efficient collecting feedback from Maximus company's customers. The theoretical part is a survey of literary sources in the field of marketing research. The practical part is a short description and analysis of internal and external factors which influence the firm. The second half of the practical part will focus on the marketing survey of Maximus company's customers. At the conclusion will be processed by the financial burden of the proposed solutions, and potential risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22301
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account