Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Autor: Novák, Michal
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17690
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 22301


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novák_2011_bp.pdf 1.885Mb PDF Zobrazit/otevřít
novák_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novák_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet