Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh efektivního získávání zpětné vazby od zákazníků Maximus a.s. |
Autor: |
Novák, Michal
|
Vedoucí: |
Tomancová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout efektivnější získávání zpětné vazby od zákazníků společnosti Maximus a.s. Teoretická část zpracovává průzkum literárních zdrojů v oblasti marketingového výzkumu. V praktické části se pak nachází stručný popis společnosti a analýza vnitřních a vnějších faktorů, které na firmu působí. Druhá polovina praktické části bude zaměřena na marketingové šetření mezi zákazníky společnosti Maximus a.s. Na závěr práce bude zpracována finanční zátěž navrhovaného řešení a možná rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17690
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
22301
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet