Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Částková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:42:29Z
dc.date.available 2012-03-10T18:42:29Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17653
dc.description.abstract Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 1466368 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject branding cs
dc.subject artvertising cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject estetika cs
dc.subject Andy Warhol cs
dc.subject Charles Saatchi cs
dc.subject Red Bull cs
dc.subject Art en
dc.subject advertising en
dc.subject psychology en
dc.subject branding en
dc.subject artvertising en
dc.subject new trends en
dc.subject aesthetics en
dc.subject Andy Warhol en
dc.subject Charles Saatchi en
dc.subject Red Bull en
dc.title Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising" cs
dc.title.alternative Artvertising - Works of Art and Their Use as Means of Communication in Advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18738
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
částková_2011_bp.pdf 1.398Mb PDF View/Open
částková_2011_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open
částková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account