Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"
Autor: Částková, Jana
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17653
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 18738


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
částková_2011_bp.pdf 1.398Mb PDF Zobrazit/otevřít
částková_2011_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
částková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet