Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů "Artvertising" |
Autor: |
Částková, Jana
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17653
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
18738
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet