Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Lišková, Sabina
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:37:55Z
dc.date.available 2012-03-10T18:37:55Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17650
dc.description.abstract Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy MAC škola paraglidingu v konkurenčním prostředí. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, pozorování, sekundárních dat a primárních informací získaných formou dotazování. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu dosavadních marketingových komunikací firmy a formulovat doporučení do budoucna. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky MAC školy paraglidingu a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace. Práce sleduje trendy marketingu služeb. cs
dc.format 64 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2080441 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject trendy marketingu služeb cs
dc.subject zážitkové agentury cs
dc.subject slevové portály cs
dc.subject hromadné slevy cs
dc.subject škola paraglidingu cs
dc.subject paragliding cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject Services marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject trends in services marketing en
dc.subject experience gift company en
dc.subject collective buying websites en
dc.subject collective buying en
dc.subject paragliding school en
dc.subject paragliding en
dc.subject competition en
dc.title Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech cs
dc.title.alternative Marketing Communications of a Paragliding School in the Beskydy Mountains en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communications of the MAC paragliding school company in a competitive surroundings. The analysis is based on theoretical knowledge, secondary data and primary information gained from a questionnaire. The main objective is to evaluate the effectiveness of the contemporary marketing communications and to tell recommendations for the future. In the conclusion, the analysis reveals the strengths and the weaknesses of the MAC paragliding school. These will be used as a suggestion to make marketing communications more effective. The bachelor thesis follows the trends in services marketing. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18761
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lišková_2011_bp.pdf 1.984Mb PDF View/Open
lišková_2011_vp.doc 98Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account