Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech |
Autor: |
Lišková, Sabina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy MAC škola paraglidingu v konkurenčním prostředí. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, pozorování, sekundárních dat a primárních informací získaných formou dotazování. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu dosavadních marketingových komunikací firmy a formulovat doporučení do budoucna. V závěru práce analýza vyzdvihuje silné stránky MAC školy paraglidingu a odkrývá stránky slabé, které budou sloužit jako podnět pro zefektivnění marketingové komunikace. Práce sleduje trendy marketingu služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17650
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18761
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet