Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. |
Author: |
Kočenda, Lukáš
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17646
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
C
20677
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account