Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Autor: Kočenda, Lukáš
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17646
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 20677


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kočenda_2011_bp.pdf 1.055Mb PDF Zobrazit/otevřít
kočenda_2011_vp.pdf 108.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
kočenda_2011_op.pdf 90.14Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet