Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem. |
Autor: |
Kočenda, Lukáš
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
ato bakalářská práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LINEA NIVNICE, a.s., která patří mezi nedílnou součást výrobců nápojů. V teoretické části jsem se zaměřil na vymezení základních pojmů, které jsou součástí celku. Dále je zde popsán marketingový informační systém spolu s marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části jsem se zaměřil na představení firmy, analýzy aktuálního stavu společnosti z pohledu marketingového informačního systému a intranetu. V neposlední řadě opatření a návrhy pro zlepšení celého systému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17646
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
20677
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet