SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Dušková, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:32:14Z
dc.date.available 2012-03-10T18:32:14Z
dc.date.issued 2011-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17637
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace firmy Dřevotvar družstvo a jejími marketingovými komunikacemi. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. Jsou zde definovány i pracovní hypotézy práce. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu firmy Dřevotvar družstvo a analýzu marketingových komunikací. Na konci práce je uvedena verifikace hypotéz a návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení. cs
dc.format 74 s. (77 459 znaků) cs
dc.format.extent 4571512 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Dřevotvar družstvo cs
dc.subject nábytek cs
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotional mix en
dc.subject Dřevotvar družstvo en
dc.subject furniture en
dc.title SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací cs
dc.title.alternative SWOT Analysis of the Current Situation of a Company and Its Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation in the company Dřevotvar družstvo a its marketing communications. Teoretical part focuses on a concept definition dealing with marketing strategy planning, SWOT analysis, marketing communications and promotional mix. Hypothesis are also included. Practical part contains SWOT analysis of the company - Dřevotvar družstvo and the analysis of marketing communications. There are hypothesis verification, suggestions and recommendation at the end of the thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18743
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dušková_2011_bp.pdf 4.359Mb PDF View/Open
dušková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
dušková_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account