SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Dušková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:32:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17637
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace firmy Dřevotvar družstvo a jejími marketingovými komunikacemi. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. Jsou zde definovány i pracovní hypotézy práce. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu firmy Dřevotvar družstvo a analýzu marketingových komunikací. Na konci práce je uvedena verifikace hypotéz a návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení. |
cs |
dc.format |
74 s. (77 459 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
4571512 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Dřevotvar družstvo
|
cs |
dc.subject |
nábytek
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
Dřevotvar družstvo
|
en |
dc.subject |
furniture
|
en |
dc.title |
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
SWOT Analysis of the Current Situation of a Company and Its Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation in the company Dřevotvar družstvo a its marketing communications. Teoretical part focuses on a concept definition dealing with marketing strategy planning, SWOT analysis, marketing communications and promotional mix. Hypothesis are also included. Practical part contains SWOT analysis of the company - Dřevotvar družstvo and the analysis of marketing communications. There are hypothesis verification, suggestions and recommendation at the end of the thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18743
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account