SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací |
Autor: |
Dušková, Martina
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace firmy Dřevotvar družstvo a jejími marketingovými komunikacemi. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. Jsou zde definovány i pracovní hypotézy práce. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu firmy Dřevotvar družstvo a analýzu marketingových komunikací. Na konci práce je uvedena verifikace hypotéz a návrhy na zlepšení situace firmy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17637
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18743
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet