Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Musilová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:30:33Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17635
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota Louwman a analyzuje způsob využití komerčních komunikací. Na základě této analýzy jsou navrženy podněty ke zlepšení využití marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
69 s. 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2686776 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komerční komunikace
|
cs |
dc.subject |
Toyota
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
effective communication
|
en |
dc.subject |
commercial communication
|
en |
dc.subject |
Toyota
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communication of Toyota Louwman Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on marketing communication of Toyota Louwman Company, whose main occupation inheres in selling new and used cars and their complete servicing. The thesis comprises two sections: the theoretical and practical. The former describes marketing communications in general and the process of their effective creation as well as it includes a thorough explanation of the diverse means of commercial communication. The letter is concerned with introduction of Toyota Louwman Company and the analysis of its means of using commercial communication. Based on the results of SWOT analysis, particular ideas and suggestions are included to improve the use of the said communication. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22247
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account