Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Autor: Musilová, Magda
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota Louwman a analyzuje způsob využití komerčních komunikací. Na základě této analýzy jsou navrženy podněty ke zlepšení využití marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17635
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 22247


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
musilová_2011_bp.pdf 2.562Mb PDF Zobrazit/otevřít
musilová_2011_vp.pdf 681.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
musilová_2011_op.pdf 742.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet