Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Žáčková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:24:24Z
dc.date.available 2012-03-10T18:24:24Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17624
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtenářské gramotnosti. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s pojmem čtenářská gramotnost, jeho vývojem a vztahem k pojmům s ním souvisejícím. Při formování čtenářské gramotnosti působí na jedince velmi silně především prostředí rodiny a školy. Jaký je význam prostředí při formování motivace, postoje a vztahu žáků mladšího školního věku k psanému textu, je předmětem praktické části. cs
dc.format 66 s. cs
dc.format.extent 2433539 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject funkční gramotnost cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject motivace cs
dc.subject literacy en
dc.subject funktional literacy en
dc.subject reading literacy en
dc.subject motivation en
dc.title Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku cs
dc.title.alternative Forming of Reading Literacy by Schoolchildren en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on reading literacy problem. To make the reader acquainted with concept of reading literacy, its development and relation to other terms is the purpose of the theoretical part. By reading literacy formation effect on subject firstly family and scho-ol very strong. How is the relevance of enviroment by motivation, attitude and relation of schoolchildren to written text, is the main topic of the practical part. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19441
dc.date.assigned 2011-01-21
utb.result.grade A
local.subject čtenářství cs
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject reading en
local.subject younger school age children en


Files in this item

Files Size Format View
žáčková_2011_dp.pdf 2.320Mb PDF View/Open
žáčková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
žáčková_2011_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account