Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Žáčková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:24:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17624
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtenářské gramotnosti. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s pojmem čtenářská gramotnost, jeho vývojem a vztahem k pojmům s ním souvisejícím. Při formování čtenářské gramotnosti působí na jedince velmi silně především prostředí rodiny a školy. Jaký je význam prostředí při formování motivace, postoje a vztahu žáků mladšího školního věku k psanému textu, je předmětem praktické části. |
cs |
dc.format |
66 s. |
cs |
dc.format.extent |
2433539 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
funkční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
funktional literacy
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Forming of Reading Literacy by Schoolchildren |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on reading literacy problem. To make the reader acquainted with concept of reading literacy, its development and relation to other terms is the purpose of the theoretical part. By reading literacy formation effect on subject firstly family and scho-ol very strong. How is the relevance of enviroment by motivation, attitude and relation of schoolchildren to written text, is the main topic of the practical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19441
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-21 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
čtenářství
|
cs |
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
reading
|
en |
local.subject |
younger school age children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account