Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Formování čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku |
Author: |
Žáčková, Lenka
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtenářské gramotnosti. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s pojmem čtenářská gramotnost, jeho vývojem a vztahem k pojmům s ním souvisejícím. Při formování čtenářské gramotnosti působí na jedince velmi silně především prostředí rodiny a školy. Jaký je význam prostředí při formování motivace, postoje a vztahu žáků mladšího školního věku k psanému textu, je předmětem praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17624
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
19441
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account