dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Dolečková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T18:04:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T18:04:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17595
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o adaptaci předškolních dětí na prostředí mateřské školy. Je rozděle-na na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, kognitivní, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje adaptaci předškolních dětí na instituce. Poslední kapitola se věnuje dítěti a mateřské škole, především dokumentům v mateřské škole. V praktické části představuji výzkum, který jsem prováděla v mateřské škole v Kroměříži, kde se objevil problém s adaptací chlapce. Výzkum zjišťoval, zda se adaptační proces zlep-šil po nastoleném experimentu. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
1696941 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
předškolní období
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.title |
Adaptační problémy dětí předškolního věku v mateřské škole |
cs |
dc.title.alternative |
Adaptation problems of preschool children in kindergarten |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my graduate thesis I focus on adaption of children to nursery schoul. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the ontogeny of preschool children, developmental stages, motorial, cognitive, emotional development and socialization. The second chapter is devoted to adaptation of preschool children to institutions. The last chapter is devoted to child and parent education, particularly docu-ments in kindergarten In the practical part I present the research carried out at nursery school in Kroměříž, where the problem arose with the adaptation of boys. Research ascertaining whether the adaptation process improved after the experiment. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19316
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-20 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
adaptační proces
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
process of adaptation
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |