Adaptační problémy dětí předškolního věku v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptační problémy dětí předškolního věku v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Dolečková, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:04:20Z
dc.date.available 2012-03-10T18:04:20Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17595
dc.description.abstract Tato práce pojednává o adaptaci předškolních dětí na prostředí mateřské školy. Je rozděle-na na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, kognitivní, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje adaptaci předškolních dětí na instituce. Poslední kapitola se věnuje dítěti a mateřské škole, především dokumentům v mateřské škole. V praktické části představuji výzkum, který jsem prováděla v mateřské škole v Kroměříži, kde se objevil problém s adaptací chlapce. Výzkum zjišťoval, zda se adaptační proces zlep-šil po nastoleném experimentu. cs
dc.format 81 s. cs
dc.format.extent 1696941 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject předškolní období cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject adaptation en
dc.subject preschool age en
dc.subject nursery school en
dc.title Adaptační problémy dětí předškolního věku v mateřské škole cs
dc.title.alternative Adaptation problems of preschool children in kindergarten en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated In my graduate thesis I focus on adaption of children to nursery schoul. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the ontogeny of preschool children, developmental stages, motorial, cognitive, emotional development and socialization. The second chapter is devoted to adaptation of preschool children to institutions. The last chapter is devoted to child and parent education, particularly docu-ments in kindergarten In the practical part I present the research carried out at nursery school in Kroměříž, where the problem arose with the adaptation of boys. Research ascertaining whether the adaptation process improved after the experiment. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19316
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade C
local.subject adaptační proces cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject process of adaptation en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
dolečková_2011_dp.pdf 1.618Mb PDF View/Open
dolečková_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
dolečková_2011_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account