Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Vilímek, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:26:18Z
dc.date.available 2012-03-10T17:26:18Z
dc.date.issued 2011-06-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17538
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na představení možností nástrojů pro animaci řeči a mimiky člověka v programu Blender. Program Blender je 3D animační a modelovací nástroj dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od prostorového modelování, přes práci s kamerou a světly, až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je popsána základní charakteristika programu Blender v jeho nejnovější verzi 2.5, práce v jeho prostředí a nástroje pro tvorbu animace řeči a mimiky. V praktické části je podrobně popsán postup při animaci řeči i mimiky člověka a jeho praktická demonstrace. cs
dc.format 70 s. (73 666 znaků) cs
dc.format.extent 39643357 bytes cs
dc.format.mimetype application/zip cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Animation en
dc.subject Blender en
dc.subject Human face expression en
dc.subject Lip-synch en
dc.subject Animace cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Mimika cs
dc.subject Řeč cs
dc.title Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu cs
dc.title.alternative Animating expression of human face and lip-synch in Blender en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Buršík, Martin
dc.date.accepted 2011-06-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to introduce possibilities of instruments for lip-synch and expression of human face animation in Blender. Blender is the open source software available for all major operating systems. It enables you 3D modeling, animation, rendering, interactive creation and playback. The theoretical part explains primary characteristics of the latest version of Blender (2.5), describes his interface and tools for lip-synch and human face expression animation. The practical part describes a procedure during creation of lip-synch and human face expression animation and there is also practical demonstration of this process. en
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/155 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Počítačové a komunikační systémy cs
dc.thesis.degree-discipline Computer and Communication Systems en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 21696
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A
local.subject obličejová mimika cs
local.subject facial mimic en


Files in this item

Files Size Format View
vilímek_2011_dp.zip 37.80Mb Unknown View/Open
vilímek_2011_vp.doc 291Kb Microsoft Word View/Open
vilímek_2011_op.doc 261Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account