Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Vilímek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T17:26:18Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T17:26:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-06-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17538
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na představení možností nástrojů pro animaci řeči a mimiky člověka v programu Blender. Program Blender je 3D animační a modelovací nástroj dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od prostorového modelování, přes práci s kamerou a světly, až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je popsána základní charakteristika programu Blender v jeho nejnovější verzi 2.5, práce v jeho prostředí a nástroje pro tvorbu animace řeči a mimiky. V praktické části je podrobně popsán postup při animaci řeči i mimiky člověka a jeho praktická demonstrace. |
cs |
dc.format |
70 s. (73 666 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
39643357 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Animation
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Human face expression
|
en |
dc.subject |
Lip-synch
|
en |
dc.subject |
Animace
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Mimika
|
cs |
dc.subject |
Řeč
|
cs |
dc.title |
Animace mimiky lidského obličeje a řeči v Blenderu |
cs |
dc.title.alternative |
Animating expression of human face and lip-synch in Blender |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Buršík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2011-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to introduce possibilities of instruments for lip-synch and expression of human face animation in Blender. Blender is the open source software available for all major operating systems. It enables you 3D modeling, animation, rendering, interactive creation and playback. The theoretical part explains primary characteristics of the latest version of Blender (2.5), describes his interface and tools for lip-synch and human face expression animation. The practical part describes a procedure during creation of lip-synch and human face expression animation and there is also practical demonstration of this process. |
en |
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/155
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Počítačové a komunikační systémy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Computer and Communication Systems |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
21696
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
obličejová mimika
|
cs |
local.subject |
facial mimic
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account