Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Snížková, Miroslava
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:55:50Z
dc.date.available 2012-03-10T16:55:50Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17497
dc.description.abstract Název diplomové práce je ?Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička ? Primaroute?. Důvodem pro zpracování práce je potřeba zavedení nových opatření, která by vedla k získání nových zákazníků a k vyšším ziskům. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu mikroprostředí a makroprostředí cestovní kanceláře, a to pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V projektové části jsou vytvořeny akční plány, které vedou k vytyčeným cílům. Na závěr byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 113 cs
dc.format.extent 13912881 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Klíčová slova: cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject marketing cestovních kanceláří cs
dc.subject marketingový MIX cs
dc.subject analýzy cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Keywords: tourism en
dc.subject travel agency en
dc.subject marekting of the travel agency en
dc.subject marketing Mix en
dc.subject analysis en
dc.subject strategy en
dc.title Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute cs
dc.title.alternative Project of marketing strategy for travel agency Ing. Josef Nozicka - Primaroute en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Procházková, Ivana
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated The name of this diploma thesis is ?Project of marketing strategy for travel agency Ing. Josef Nozicka ? Primaroute?. The reason of this work is the need to introduce new actions, which would be able to win new customers and higher profits. The first part includes the theoretical knowlege about tourism and marketing of the travel agencies. The analytic part write about outside and inside enviroment of the travel agency through PESTLE analysis and Porter?s model of five competetive force. The project part is about creating of the action plans that leads to the objective sets. At the end of this work there made the time, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21966
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
snížková_2011_dp.pdfBlocked 13.26Mb PDF View/Open
snížková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
snížková_2011_op.pdf 29.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account