Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Snížková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:55:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:55:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17497
|
|
dc.description.abstract |
Název diplomové práce je ?Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička ? Primaroute?. Důvodem pro zpracování práce je potřeba zavedení nových opatření, která by vedla k získání nových zákazníků a k vyšším ziskům. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu mikroprostředí a makroprostředí cestovní kanceláře, a to pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V projektové části jsou vytvořeny akční plány, které vedou k vytyčeným cílům. Na závěr byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
113 |
cs |
dc.format.extent |
13912881 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Klíčová slova: cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovních kanceláří
|
cs |
dc.subject |
marketingový MIX
|
cs |
dc.subject |
analýzy
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
Keywords: tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
marekting of the travel agency
|
en |
dc.subject |
marketing Mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing strategy for travel agency Ing. Josef Nozicka - Primaroute |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Procházková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The name of this diploma thesis is ?Project of marketing strategy for travel agency Ing. Josef Nozicka ? Primaroute?. The reason of this work is the need to introduce new actions, which would be able to win new customers and higher profits. The first part includes the theoretical knowlege about tourism and marketing of the travel agencies. The analytic part write about outside and inside enviroment of the travel agency through PESTLE analysis and Porter?s model of five competetive force. The project part is about creating of the action plans that leads to the objective sets. At the end of this work there made the time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21966
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account