Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute |
Autor: |
Snížková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Název diplomové práce je ?Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička ? Primaroute?. Důvodem pro zpracování práce je potřeba zavedení nových opatření, která by vedla k získání nových zákazníků a k vyšším ziskům. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu mikroprostředí a makroprostředí cestovní kanceláře, a to pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V projektové části jsou vytvořeny akční plány, které vedou k vytyčeným cílům. Na závěr byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17497
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21966
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet