Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička - Primaroute
Autor: Snížková, Miroslava
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Název diplomové práce je ?Projekt marketingové strategie cestovní kanceláře Ing. Josef Nožička ? Primaroute?. Důvodem pro zpracování práce je potřeba zavedení nových opatření, která by vedla k získání nových zákazníků a k vyšším ziskům. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu mikroprostředí a makroprostředí cestovní kanceláře, a to pomocí PESTLE analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V projektové části jsou vytvořeny akční plány, které vedou k vytyčeným cílům. Na závěr byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17497
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
snížková_2011_dp.pdfZablokované 13.26Mb PDF
snížková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
snížková_2011_op.pdf 29.69Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet