Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov |
Author: |
Crha, Martin
|
Advisor: |
Skalníková, Barbora
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1748
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
2663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account