Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov |
Autor: |
Crha, Martin
|
Vedoucí: |
Skalníková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1748
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2663
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet