Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikační strategie zaměřená na podporu prodeje OP Prostějov
Autor: Crha, Martin
Vedoucí: Skalníková, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje,analyzuje a snaží se zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti OP Prostějov,také se snaží navrhnout a doporučit opatření k zefektivnění této strategie. Dílčím úkolem je analýza názorů spotřebitelů a jejich stanoviska. K zmíněné metodě analýzy bylo použito dotazování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1748
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2663


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
crha_2006_bp.pdfZablokované 2.119Mb PDF
crha_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
crha_2006_op.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet