Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Skybová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:35:53Z
dc.date.available 2012-03-10T16:35:53Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17458
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak bude následně ohodnocena oslovenými firmami. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část zpraco-vává teoretické poznatky marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje firmu Baťa, mapuje a analyzuje jednotlivé prvky a ná-stroje marketingové komunikace tohoto podniku. Na základě těchto výsledků analýzy je vytvořen projekt komunikační strategie, který je následně zhodnocen vybranými obuvnickými firmami současnosti. cs
dc.format 120 s. cs
dc.format.extent 1992834 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject adverti-sing en
dc.subject promotion en
dc.subject direct selling en
dc.subject public relations en
dc.title Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa cs
dc.title.alternative Project of methodological manual for a marketing communication strategy of footwear companies with the use of knowledge of innovative methods specific to Baťa company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hartman, Radek
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated This diploma work deals with the questions of marketing communication strate-gies. The aim is to map and present pioneer and inovative marketing communica-tion methods of the Bata company applied in the 1930?s around the world. These information will be used for creating of methodical manual of a communication strategy for today?s shoe companies. The work is divided into the two parts ? theoretical and practical. The first one describes theory of marketing communication strategy. The practical section analyses integrated Bata communication and promotional system. On the basis of these analyses is made a communication strategy project. Its usability will be then evaluated by some present regional companies. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21942
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skybová_2011_dp.pdfBlocked 1.900Mb PDF View/Open
skybová_2011_vp.pdf 421.6Kb PDF View/Open
skybová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account