Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa |
Autor: |
Skybová, Hana
|
Vedoucí: |
Lešingrová, Romana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak bude následně ohodnocena oslovenými firmami. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část zpraco-vává teoretické poznatky marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje firmu Baťa, mapuje a analyzuje jednotlivé prvky a ná-stroje marketingové komunikace tohoto podniku. Na základě těchto výsledků analýzy je vytvořen projekt komunikační strategie, který je následně zhodnocen vybranými obuvnickými firmami současnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17458
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21942
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet