Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt metodického manuálu marketingové komunikační strategie obuvnických firem s využitím poznatků inovačních metod firmy Baťa
Autor: Skybová, Hana
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového komunikační strategie. Cílem práce je zmapovat a prezentovat průkopnické a inovační marke-tingové komunikační metody firmy Baťa, uplatňované po celém světě ve 30. le-tech minulého století. V návaznosti na tyto poznatky bude vytvořen metodický manuál komunikační strategie pro obuvnické firmy současnosti. Její využitelnost v současné praxi pak bude následně ohodnocena oslovenými firmami. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. Teoretická část zpraco-vává teoretické poznatky marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje firmu Baťa, mapuje a analyzuje jednotlivé prvky a ná-stroje marketingové komunikace tohoto podniku. Na základě těchto výsledků analýzy je vytvořen projekt komunikační strategie, který je následně zhodnocen vybranými obuvnickými firmami současnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17458
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21942


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skybová_2011_dp.pdfZablokované 1.900Mb PDF
skybová_2011_vp.pdf 421.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
skybová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet