dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Muchová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:32:36Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:32:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17450
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce. V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko |
cs |
dc.format |
91 |
cs |
dc.format.extent |
4846489 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
mateřské centrum
|
cs |
dc.subject |
nonprofit organization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
the parent center
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of Non-profit Organization MC Srdiečko |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts. In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work. The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis. The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
18493
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|