Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie neziskové organizace MC Srdiečko |
Autor: |
Muchová, Denisa
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce. V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence. Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17450
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18493
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet