Vizualizační 3D grafický engine
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Štalmach, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:19:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:19:43Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1742
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery. |
cs |
dc.format |
75 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
11414515 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Computer graphics
|
en |
dc.subject |
3D engine
|
en |
dc.subject |
Octal tree
|
en |
dc.subject |
Dynamic shadows
|
en |
dc.subject |
Shadering
|
en |
dc.subject |
OpenGL
|
en |
dc.subject |
GLSL
|
en |
dc.subject |
Počítačová grafika
|
cs |
dc.subject |
3D engine
|
cs |
dc.subject |
Oktalový strom
|
cs |
dc.subject |
Dynamické stíny
|
cs |
dc.subject |
Shadering
|
cs |
dc.subject |
OpenGL
|
cs |
dc.subject |
GLSL
|
cs |
dc.title |
Vizualizační 3D grafický engine |
cs |
dc.title.alternative |
3D graphics engine |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dulík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the principles and C++ implementation of 3D graphics engine in OpenGL. Engine is programmed as multiplatform application for real time interactive rendering and visualization. Scenegraph is based on hierarchical data structure octal tree with frustum culling. Dynamic shadows are produced by algorithm shadow volumes. The OpenGL Shading Language provides support for vertex and fragment shaders. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/77
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
3421
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
vizualizace (počítačová grafika)
|
cs |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
visualization (computer graphics)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account