dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Brtnická, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:50:44Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:50:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17301
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných marketingových komunikací, vymezuje formy podpory prodeje se zaměřením na cenové podpory, vztah ceny ke spotřebitelům a právu, definici nákupního chování a růz-ných typů spotřebitelů. Obsahem praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky Body Basics, analýza současného stavu společnosti a konkurence s násled-nými doporučeními na změnu marketingové strategie. |
cs |
dc.format |
77 s. (158 453 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3434075 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
sleva
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
discount
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
customer behavior
|
en |
dc.title |
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování |
cs |
dc.title.alternative |
Discounts as a Marketing Tool Influencing the Purchasing Behavior |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presenting bachelour thesis is focused on discounts as a marketing tool influencing the customer behaviour of the customers of Body Basics. The bachelour thesis is devided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part, based on the academic literature. Defines basic concepts, which are subsequently used in the practical part: marketing mix, communications mix, a definition of the principle of integrated marketing communications, a specification various forms of sales promotion focusing on the price promotion, a connection among price a customer and the law, a definition of customer behavior and different types of consumers. Practical content of the evaluated value survey among consumers of Body Basics, analysis of the current state of organisation and competition, after that follow recommendations to change the marketing strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18737
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|