Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování |
Autor: |
Brtnická, Martina
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných marketingových komunikací, vymezuje formy podpory prodeje se zaměřením na cenové podpory, vztah ceny ke spotřebitelům a právu, definici nákupního chování a růz-ných typů spotřebitelů. Obsahem praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky Body Basics, analýza současného stavu společnosti a konkurence s násled-nými doporučeními na změnu marketingové strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17301
|
Datum:
|
2011-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet