Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování
Autor: Brtnická, Martina
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných marketingových komunikací, vymezuje formy podpory prodeje se zaměřením na cenové podpory, vztah ceny ke spotřebitelům a právu, definici nákupního chování a růz-ných typů spotřebitelů. Obsahem praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky Body Basics, analýza současného stavu společnosti a konkurence s násled-nými doporučeními na změnu marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17301
Datum: 2011-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18737


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brtnická_2011_bp.pdf 3.274Mb PDF Zobrazit/otevřít
brtnická_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
brtnická_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet