Analýza marketingového komunikačního mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu |
Author: |
Daňková, Hana
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve společ-nosti Jenny Lane, s.r.o. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části je na základně kvalitativního a kvantitativního průzkumu provede-na analýza současného stavu marketingového komunikačního mixu ve společnosti. V závěru práce jsou navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingového komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17294
|
Date:
|
2011-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
19720
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account