Analýza marketingového komunikačního mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu |
Autor: |
Daňková, Hana
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve společ-nosti Jenny Lane, s.r.o. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše týkající se problematiky marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části je na základně kvalitativního a kvantitativního průzkumu provede-na analýza současného stavu marketingového komunikačního mixu ve společnosti. V závěru práce jsou navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingového komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17294
|
Datum:
|
2011-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19720
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet