Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Masařová, Jarmila
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:43:03Z
dc.date.available 2012-03-10T07:43:03Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17190
dc.description.abstract Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu. cs
dc.format 93 s cs
dc.format.extent 2992845 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing plan en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject casting en
dc.subject project en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. cs
dc.title.alternative The project company marketing plan for further development. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Michl, Jarslav
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create a working marketing plan for Real Estate ExpoReality s.r.o. In the theoretical part I explain important dates such as marketing communications, marketing plan, SWOT analysis. Under practically I apply the theoretical knowledge into practice and developing projects according to their marketing plan. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21911
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
masařová_2011_dp.pdfBlocked 2.854Mb PDF View/Open
masařová_2011_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
masařová_2011_op.pdf 439.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account