Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. |
| Autor: |
Masařová, Jarmila
|
| Vedoucí: |
Mikuláštík, Milan
|
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17190
|
|
Datum:
|
2011-05-02 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet