Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje.
Autor: Masařová, Jarmila
Vedoucí: Mikuláštík, Milan
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je vytvoření a zpracování marketingového plánu pro realitní kancelář ExpoReality s.r.o. V teoretické části vysvětluji důležité termíny jako marketingová komunikace, marketingový plán, SWOT analýza. V části praktické aplikuji teoretické poznatky do praxe a dle nich vypracovávám projekt marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17190
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21911


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
masařová_2011_dp.pdfZablokované 2.854Mb PDF
masařová_2011_vp.doc 75Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
masařová_2011_op.pdf 439.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet