Komplexní marketingová strategie podniku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komplexní marketingová strategie podniku |
Author: |
Nováková, Vendula
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma "Komplexní marketingová strategie podniku" je zaměřená na prozkoumání a zhodnocení stávající situace v podniku Strojírna Novotný s.r.o. Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii podniku pro budoucí období. V teo-retické části práce se zaměřuji na obecný přehled marketingu a tvorby marketingové stra-tegie. V praktické části aplikuji teoretické poznatky na zvolenou firmu. Hodnotím stávající situaci podniku a navrhuji změny, které podle mého názoru povedou k lepšímu postavení podniku na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17181
|
Date:
|
2011-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
20496
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account