Komplexní marketingová strategie podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komplexní marketingová strategie podniku |
Autor: |
Nováková, Vendula
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Komplexní marketingová strategie podniku" je zaměřená na prozkoumání a zhodnocení stávající situace v podniku Strojírna Novotný s.r.o. Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii podniku pro budoucí období. V teo-retické části práce se zaměřuji na obecný přehled marketingu a tvorby marketingové stra-tegie. V praktické části aplikuji teoretické poznatky na zvolenou firmu. Hodnotím stávající situaci podniku a navrhuji změny, které podle mého názoru povedou k lepšímu postavení podniku na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17181
|
Datum:
|
2011-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20496
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet