Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Švehlová, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:04:08Z
dc.date.available 2012-03-10T07:04:08Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17136
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory a postoje spotřebitelů na české značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je souhrnem nejdůležitějších pojmů týkajících se značky a postojů k ní. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zkoumány názory spotřebitelů na české značky v potravinářském průmyslu. Tato část je zakončena doporučením, které by mělo vést ke zlepšení situace na českém trhu. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 2392336 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výrobce cs
dc.subject názor cs
dc.subject postoj cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject Brand en
dc.subject consumer en
dc.subject producer en
dc.subject opinion en
dc.subject attitude en
dc.subject and product en
dc.title Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám cs
dc.title.alternative An Analysis of the Consumer Attitudes to Czech Brands en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Atcheson, Hana
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis is to identify consumers? opinions and attitudes to Czech brands. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is a complex of the most important concepts dealing with a brand and attitudes to a brand. In the practical part are investigated consumers? opinions on Czech brands in food industry by means of a questionnaire research. This part ends with recommendations which should lead to better situation on a Czech market. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19592
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject značkové zboží cs
local.subject oceňování obchodní značky cs
local.subject české výrobky cs
local.subject branded goods en
local.subject valuation of brand name products en
local.subject Czech products en


Files in this item

Files Size Format View
švehlová_2011_bp.pdf 2.281Mb PDF View/Open
švehlová_2011_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
švehlová_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account