Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám |
Autor: |
Švehlová, Lucie
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory a postoje spotřebitelů na české značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je souhrnem nejdůležitějších pojmů týkajících se značky a postojů k ní. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zkoumány názory spotřebitelů na české značky v potravinářském průmyslu. Tato část je zakončena doporučením, které by mělo vést ke zlepšení situace na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17136
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19592
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet