Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ostrčilíková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:59:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:59:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17128
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
7057567 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
prodej vozidel
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
sale of cars
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Utilization for the Increase of Car Sales in the Company XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with using the tools of marketing communication to increase the sales of cars in the company XY. The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to elaborate the base theoretical knowledge and on the basis of this knowledge describe theoretical conclusions for elaborating the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current situation of the marketing communication used in the company and then to formulate the possible improvement of this system. The analysis also includes quantitative research. The results are implemented into the project which is focused on effective utilization of the marketing communication in the company XY. Part of the project is its economic, risk analysis and the benefits connected with its realization. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21281
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account