Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Ostrčilíková, Klára
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:59:11Z
dc.date.available 2012-03-10T06:59:11Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17128
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací. cs
dc.format 107 s. cs
dc.format.extent 7057567 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject prodej vozidel cs
dc.subject reklama cs
dc.subject image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sale of cars en
dc.subject advertising en
dc.subject image en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY cs
dc.title.alternative The Project of Marketing Communication Utilization for the Increase of Car Sales in the Company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with using the tools of marketing communication to increase the sales of cars in the company XY. The aim of the theoretical part of the diploma thesis is to elaborate the base theoretical knowledge and on the basis of this knowledge describe theoretical conclusions for elaborating the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current situation of the marketing communication used in the company and then to formulate the possible improvement of this system. The analysis also includes quantitative research. The results are implemented into the project which is focused on effective utilization of the marketing communication in the company XY. Part of the project is its economic, risk analysis and the benefits connected with its realization. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21281
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ostrčilíková_2011_dp.pdf 6.730Mb PDF View/Open
ostrčilíková_2011_vp.doc 206.5Kb Microsoft Word View/Open
ostrčilíková_2011_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account