Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY |
Author: |
Ostrčilíková, Klára
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vozidel ve společnosti XY. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat základní teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a na jejich základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analyzovat současný systém marketingové komunikace ve společnosti XY a následně formulovat oblasti možného zlepšení tohoto systému. V rámci analýzy je využito mimo jiné také kvantitativního výzkumu. Zjištěné výsledky jsou následně implementovány do projektu zaměřeného na efektivní využití marketingové komunikace ve společnosti XY. Součástí projektu je také jeho ekonomická náročnost, analýza rizik a přínosy spojené s jeho realizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17128
|
Date:
|
2011-08-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
21281
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account