Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.
Author: Pavlíčková, Jana
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající se problematikou spokojenosti zákazníků a následně je rozebrána tématika přístupu k zákazníkům a možnosti segmentace trhu. Analytická část je nejprve věnována Porterově analýze a poté je provedena vlastní analýza spokojenosti. Na základě závěrů analýzy je následně vypracován projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků se společností Zubr, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17099
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 21282


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlíčková_2011_dp.pdfBlocked 12.59Mb PDF
pavlíčková_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
pavlíčková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account