Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Zubr, a.s. |
Autor: |
Pavlíčková, Jana
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Konkurenční rivalita mezi pivovary vyžaduje v současné době aktivní přístup ke zlepšování spokojenosti zákazníků. Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků sudového segmentu se službami a s celkovou spoluprácí se společností Zubr, a.s. a na základě zjištěných skutečností vypracovat projekt zlepšení spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou popsány teorie zabývající se problematikou spokojenosti zákazníků a následně je rozebrána tématika přístupu k zákazníkům a možnosti segmentace trhu. Analytická část je nejprve věnována Porterově analýze a poté je provedena vlastní analýza spokojenosti. Na základě závěrů analýzy je následně vypracován projekt pro zlepšení spokojenosti zákazníků se společností Zubr, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17099
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21282
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet